newdays voldoet aan 70% van de gevraagde koppelingen en blijft continu systemen toevoegen.
Toch maatwerk nodig? In vier weken realiseren we een nieuwe koppeling, waarvan twee weken ontwikkeltijd.
In drie weken sluit je een nieuwe klant aan binnen newdays. Gerekend vanaf de start, tot ingebruikname.
newdays is dé koppelpartner voor arbodiensten en het HR-domein. Wij garanderen een veilig platform dat jou in staat stelt zelf eenvoudig klanten aan te sluiten en koppelingen aan te maken met alle denkbare HR-systemen.
Het technisch correct functioneren van het platform, waaronder:
Daarnaast blijven we continu nieuwe koppelingen toevoegen, net als nieuwe features die het systeem verrijken en jouw inzicht vergroten.
Met meer dan 30 standaardkoppelingen met veelgebruikte systemen ondervangt newdays connect ruim tweederde van de koppelvraagstukken in de markt. We breiden dit aanbod continu uit. Op eigen initiatief, of op verzoek van onze klanten. Daarnaast creëren we waar nodig maatwerk koppelingen. Bekijk onze lijst met de aanwezige koppelingen en neem contact op als jouw koppeling er (nog) niet bij staat.
newdays is een koppelplatform voor arbo en HR, waarmee je zelf veilig en eenvoudig koppelingen maakt met tal van systemen. Maak een account aan en je kan direct aan de slag met het aanmaken van de eerste koppeling. Zo kun je de eerste 14 dagen gratis uitproberen. Overtuigd? Dan helpen we je graag om het platform verder in te richten naar jouw wensen.
Om newdays connect compleet in te richten voor jouw klanten, werken we met zes stappen. Om deze te doorlopen is slechts drie weken nodig. Jouw klant profiteert daarmee snel van het gemak van newdays. Zelfs wanneer je newdays voor het eerst inzet om een klant te koppelen, is drie weken doorlooptijd voldoende. Zo ben je zelf ook binnen drie weken live.
Samen met jouw klant bepaal je welke koppelingen nodig zijn om je systemen optimaal te voeden. Gemiddeld is 70% van de gevraagde koppelingen aanwezig binnen newdays. Anderen verzorgen we desgewenst op maat.
Op basis van de bepaalde scope, richt jouw IT-afdeling newdays connect in voor je klant. Je kan dit proces volledig zelf doorlopen, maar indien je dat wenst, kunnen wij dit ook voor een vaste prijs voor je verzorgen.
Wanneer alles juist staat ingesteld om jouw klant aan te sluiten, maak je via newdays automatisch een acceptatieomgeving aan voor jouw klant.
Samen met jouw klant doorloop je de acceptatieomgeving en testen jullie of alles naar behoren werkt. Feedback verwerk je eenvoudig zelf. Kom je er niet uit, dan staat het team van newdays voor je klaar.
Wanneer alles gekoppeld en getest is, zet je zelf de acceptatieomgeving om naar de productieomgeving: jouw klant staat vanaf dit moment live en kan gebruikmaken van de voordelen van newdays connect.
Samen met jouw klant neem je de productieomgeving in gebruik en help je HR op weg. Jouw klant profiteert nu van de koppelingen van newdays connect.
newdays is een prettige partner om mee samen te werken. Met newdays connect kunnen wij nieuwe klanten snel aansluiten op ons HRControlNet systeem en samen met hen werken aan sociale zekerheid.
Aansluiten van nieuwe koppelingen & begeleiden trajecten
Monitoren Technische werking van koppelingen per klant
Updaten van platform en borgen security
Up-to-date houden van API koppelingen
Met SLA Basic nemen we supportverzoeken binnen een werkdag in behandeling. Tijdens kantoortijden zijn we bereikbaar voor vragen. Supportverzoeken worden ingediend via support@newdays.nl en facturatie gebeurt op nacalculatie, aan de hand van een supporturen strippenkaart. Oplossingen die minder dan acht uur kosten worden direct ingepland. Indien meer tijd nodig is, overleggen we dit binnen 32 uur na het in behandeling nemen, waarna de oplossing binnen 40 werkuren wordt toegepast.
Wie bredere bereikbaarheid verlangt en daarnaast ook wenst dat we proactief uptime en foutmeldingen monitoren, kan gebruikmaken van SLA Professional. Kritische storingen kunnen 7 dagen per week tussen 7.00 en 22.00 uur worden gemeld via een speciaal noodnummer. Supportverzoeken met hoge prioriteit worden verrekend met de support strippenkaart. We reageren binnen 2 werkuren en overleggen binnen 6 uur na het eerste contact over de oplossing. Na overleg, passen we de oplossing binnen 6 uur toe.
Met een licentie op ons HR-integratieplatform sluit je zelfstandig jouw klanten aan op newdays connect. Je bepaalt per werkgever welke koppelingen voor hen relevant zijn en bent daarmee zelf de regisseur van jouw newdays omgeving.
We staan voor je klaar om vragen te beantwoorden van technische of praktische aard. Met SLA Basic, dat gratis is inbegrepen bij de basisprijs, nemen we jouw supportverzoeken binnen één werkdag in behandeling. Je dient deze bij voorkeur in per mail, maar tijdens kantooruren zijn we ook telefonisch te bereiken. Facturatie van supportvragen gebeurt op nacalculatie, aan de hand van een supporturen strippenkaart.
Wij staan voor een betrouwbaar en veilig platform. Daarom werken we continu aan het patchen, updaten en onderhouden van newdays connect. Wij zorgen dat het platform altijd perfect werkt. Hierdoor hoeft jouw IT-afdeling enkel te focussen op eigen interne processen, én op het aansluiten van nieuwe werkgevers.
Newdays connect heeft bijna 70% van de gevraagde koppelingen al standaard in het platform zitten. Wij zorgen dat deze koppelingen altijd blijven werken. Zijn er updates vanuit leveranciers, andere applicaties of jouw softwarepakket? Wij zorgen dat koppelingen up to date en onderhouden zijn.
Voor de hosting van newdays werken we samen met een van de beste hostingpartners in Nederland. We maken gebruik van cloud hosting via Kubernetes, een vooruitstrevende manier van hosting, waarbij we bijvoorbeeld automatisch op en af kunnen schalen wanneer er veel data tegelijk verwerkt moet worden. Hierdoor kunnen we maximale performance garanderen.